18 Temmuz 2015 Cumartesi

Gönül Devletim


Toprak kokusunu severim çünkü topraktan  gelirim.
Doğa üstü güzelikler görmek ruhumu okşarken,istenmeyen olaylara şahit olurkende  ruhumun zedelendiği gerçeği gibi.Biliyorum ama hayatta görmek istemeyeceğim  daha bir sürü olaya şahit olacak ve ben sadece görmezden gelmek zorunda kalacaktım.
Dışımdaki ki bir dünyaysa, içimde ki seslerde bir var olma çabası.
Her kötülüğe karşı gelebilen bir güçte.
Gördüklerimle var ediyorum gönül devletimi,gerçeğin dışında birşey görmemişim o yüzden, başka türlüsü gelmiyor elimden .
Fani dünyadan alıp taşırken tahtıma,  çaldıklarımdan sakınıyorum.
Bak dünya! Ben senden  çarpıyor, satıyorumda aynı zamanda ama benim ki başka, senin imitasyonun dermişcesine.
Bir değsin hayat içime, kalbimin köşklerini su basacakmış gibi, bir hissiyatım var.
Hem benim ruhumda ki doğa öyle börtü, böcekten oluşmuyor diyesimde var sana hayat, senin gibi kirletende yok , kendimden bile sakınıyorum galiba ben orayı,  duygularım çiçek olabilir ama bak.
 Dinlesen  beni, anı saklayıcısı olduğumu anlardın belki, deniz kabuğuna benzetirdin herhalde anlattıklarımı, hatıralarım deniz olur taşardı kulağına, sesim yankılanırdı dalgalanmalar yerine.
 Yüreğimi inşa eden  sevgimi dökerdim kayıklarımla yoluna.
Kurtulmak isteseydin alırdım seni yoluma dünya. İstemedin ki, kopamadın  seni paylaşamayan dünyalılardan, oysa dünyalılıktan çıkmışım ben, oda neyin nesiyse...
 Bil ki bende dört dörtlük sayılmam. Denizin içinde bir toprak parçasıyım sadece, dedim ya sana benzerim ben .Ayrı dünyanın insanları değilde, iki ayrı dünya olmuşuz.
Bir adayım ben, yıkık, dökük.Hayallerimi zedelemiş olabilirsinde ondan, çaldıklarım sendende ondan, sen mükemmel değilsin ya işte tamda bundan, o yüzden bak şimdi  ne halde gönlümün vatanı.
Az konaklamadım yerinde yurdunda güzel  hayat.
Unutmadım senide ama temiz gel bana bir gün çalarsan kapımı, tereddütle gelme.
Zor toparlıyorum gönül sayfamı, yeni sayfada açmak zor ardından , bir hayat kaçağıyım  işte gönlümede deydi değeli üzüntülerin, hıçkırıkların, temizliyorum ben buraları, senden habersiz güzel hayat.
Kendi gönül adamın içinde yağan yağmurum, gözlerimden hiç son bahar geçmez, gökyüzüyüm bildiğin ama hep bulutlu.  Yaza benzer gülümsemelerimde  var benim gök kuşağı gibi, fakat nereden bileceksin sen bunları, bilemezsin,  hiç güldürmedin ki beni, ondan gittim ya ben senden.
Beni anlaman için sana benzememde anlamsız.
Özür dilemekle uğraşmayalım boşuna ,  helalleşelim sadece, can çekişen kelebeklere benziyoruz nasıl olsa. Gönül  almaya vaktimiz yok anlıyor musun, zaman daralıyor, kelebeklerin ömürleri kadardır ümitleri bilmez misin..
Senden gördüklerinim ben hayat, kırdığın kadar kırmışım belli ki seni, şimdi ikimizinde bakacağı yüzü yok,galiba mahçupuz birbirimize karşı o yüzden taşınıyorum  senden, biten aşklar yeniden başlamaz, başlayamaz .Arkadaşta kalmaya ömür yetmedi ne yapalım.Gönül sayfama, kendimden yeni bir ben doğurmuşçasına ki  çocukluğumla birlikte, sana benzer dünyama gidiyorum hayat...
Hiç gerçekleştirmeyecek olduğum hayallerime dalıyorum ben, hoşçakal...

8 yorum:

  1. ayyyyyyy tam benliiiik. yine okucam sonaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sen seversin hayatı ben azcık pataklıyorum :)
      Tamamdır bayramlık şekeri hocam istediğinde oku ki :)

      Sil
  2. manzara harikaymis canim neresi ki .
    gönül devleti cok hosuma gitti. duyguların hep cicek olsun dediğin gibi. ne ilginc guzel yazilar yazıyosun sen bak deep te oyle. ay bak ben de boyle bi deneyim mi yazmayı "bak hayat" şeklinde bi yazi. cok hosmus yetenek lazim tabi. eline saglik cok begendim. ama sen simdi hayata mi kizginsin yoksa hayat sana mi kizgin ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraftaki Mavrova gölü can bayramın ilk gününde çektim işte ama sende böyle huzurlu yerleri seviyon deepte çok seviniyorum ya sizinde beğenmenize :)
      Hepimizin duyguları çiçekler kadar narindir ki birtanem :) Yaz tabi sende bak hayat de zaten Deep bu konular hakkında efsane sende ne güzel yazarsın işte asıl mesele hayatı sevmekte ve ikinizdede yaşama karşı çok olumlu bir sevgi var fazlasıyla bencede yaz ki :)))
      Hayat benim üzerimde elbise gibi ya küçük bir çocuk gibi kirletip temizliyom onu elbise beni suçluyor ben elbiseyi sen beni pasaklı pasaklı yapmışsın diyorum hihhihi :)

      Sil
  3. Vedalar zordur... Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı başlangıçların gelişebilmesi için birşeylerin bitmesi gerek hep döngü işte hayat :)
      Bende sevgilerimi iletiyorum :)

      Sil
  4. Hoşçakal beni benden alıp varlığımın yokluğumla savaşını sürdüren yalnızlığımın soysuz bir sevdanın itilmiş bir cümlenin sahipsiz kalmış acılarımın susmuş bir bülbülün sancılarında yıkıldı harabe gönlüm vuruyor hoyratça rüzgarlar hayat denen kapıları bir mermi yükseliyor gök mavisi umutlarım dan reva görmüş kimsesizliğe beni ..sessiz kaldım ...yüreğinize sağlık okurken kendimi buldum içimde içinizde ki yürek sesiniz hiç susmasın efendim selamlar sevgiler ....naçizane buda benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birine bakıp içten içe sizi anlamasını istersiniz ya göz bebeklerimin içine bakıpta kalbimin derinliklerine indiniz sanki susup içten devam ettirdiğimi ya da cesaret edip devam edemediğimi siz duygu dolu bir yoruma dökmüşsünüz seni anlıyorum dermişsiniz gibi çok duygulandım.
      Ancak bu kadar güzel anlaşılır bir insan çok teşekkür ederim :))

      Sil