12 Şubat 2015 Perşembe

Maviyi Düşlüyorum

(Ëndërroj Kaltërt)

Bir umutsuzluk bulutu
düştü gökyüzü boşluğuna.
Yakamozlar terk etti
bir anda  gecenin haykırışını.

Uçurumun kenarında, bir canlının içinde
kalkan gibi uyanan korkuları
izliyorum :çığlık çığlığa!

Korkuyor  bu acı doğru!
İpeksi kumaştan dikilip,önüne sunulan bu kalpten.
kendinde cesaretsizliği yakalamakta,
endişelerini paylaşmaktan,
en çok ta karşındakini tanımlamakta,
çok üşüyor…

Sanki bu yapacakları korkunç bir
kaosun işaretiymiş gibi.
Çırılçıplak kalan açıların,
hep üstüne basılmış kalbin önünde
tapınma şeklini seyrediyorum!

Yeni bir çağın içinde,
profesyonel kabuk marangozcularına
dönüştüğümüzün farkındayım.
Kendimizi deniz kabukları zannedip,
kapakçıkların arkasında,
sarılıp sarmalanmayı mütemadiyen öğrendiğimizin.
Hayretler içinde kalmamak elimde değil,
bu kadar kolay güçlüymüş gibi görünümlü yutmaları gönlüm el vermiyor.
Ön yargılarımız parmaklıklar gibi üzerimize doğru tırmanıyor.
Korkma ama diyorum kendime,belki de örümcek ağından örmüşüzdür kinlerimizi.
Sonuçta sadece birbirimizden korunuyoruz, yıkılabiliriz de ne kaybederiz?

Haydi bir dön kendine ve cevap ver …
Nefes alıyorsan yaşayabilir misin sen ağlamadan, dokunmadan, aşık olmadan hiç?
Evrimin içinde kaç metamorfozden geçtik?
Oradan oraya, bazen bir sahil minaresi yerine konduk ,bazen de bir midyeye benzedik.
El  olduk, sel olduk…ve bir sebebi varsa oda sadece
hayatın bulanık sularında yüzebilmek adınaydı bir çırpınış içinde.

Belki de meçhul yazarın dediği gibi…
Hayatı bu orman karmaşasından kurtarabilmek için:
“Biz insanların Sade ve Derin Mavi olmamızın
çabasına ihtiyacı var”

Peki inanıyor musun zararın bu kadar az olduğuna,
bu eşkalin altında en azından bir
çocuk kalbinin, duygularının,dokunulmamış
kaldığına ihtimal veriyor musun?
Kandırma ne olur kendini,kabuklarımız bize
sadece zarar veriyor inan bana.

Gölge gibi düşmüşüz üst üste,
etrafımız gerçeklerin aynasıyla sarılmış!
Kendimizi tanıyamıyoruz, olmadığımız gibiyiz gör artık!
Birbirimizi bu kadar kaybettiğimiz yetmedi mi?
Bu kadar yakınken kendime gitmeme izin verme.
Hayallerime işkence yaptırmama, engel ol kalbim.
Düzensiz bir düzen adına kaybetme ne olur beni!
Kocaman gökyüzümün küçücük bir yıldızıysam,
bulmam gerek yolunu ışıldamanın inanıyorum…

Sanki çıksaydım  sınırlarımın dışında,
mutlu olmayacaklar mıydı göğüs kafezimde ki
kuşlar,özgürlüğe uçmaktan, bir izin verseydim…
Kaybetmemek adına ihanet etmişim ben kendime.

Kim uçmak ister ki memleketinden?
Gökyüzü bilmişlerdi kuşlarım kafezlerini.
Amansız bir ölüme kapılırlardı gitselerdi.
Sevmezdiler işte uçmayı, fırsatları olmamıştı ki hiç.

Çünkü zincirsiz olmayı sadece
cesaret edenler hak eder.
Oysa kandan, candan, etten, kemikten, var olan bir
insanın cesareti, kelebek kanadında gizlidir.
Her şeyi hazır bulmayı alışıktır, çiçeklerin üzerinde gezinmeyi,
 kokularıyla yetinmeyi ...
Gök yüzüne dokunmak hiç hayal olmamıştı!

Ancak…gün gelir sen tanımadığın  bir silüetin içinde uyanırsın ,
yine o korkak kalbinle… İşte ozaman kaçmak istersin kendinden bile!
Martı gibi uçmayı düşlersin ansızın, toprağının bir önemi kalmaz o zaman.
Kendin için hiç bir şey yapmadığını gördüğün an bir anlamı olmaz durmanın…
Tam zamanıdır  şimdi, düşlerinin korsanına dönüşmeye, kaçan umutların
ardında koşma vaktidir kim bilir… Keşke dememek adına…


Kağıttan kurduğun gemilerine bin, dümen kır gerekirse!
Sen hayal edersen,ütopyalar denizin sesini bir pusulaya dönüştürür, çok mu?
Dalgalar biri biri ardına dizilir, köle kaptanları gibi!
Bil ki uçmak  için kuş olmaya gerek yok, bulunur bir çaresi elbet…
Yeter ki bu tünelin sonunda…

Sen o çok düşlediğin mavili gökyüzüne dokun, Gökleri Çel!
Ve kendini tekrar özgürlüğün isim kazandığı yerde bul!
Çünkü :”Hayat”,hayal etmesini bilenlere aittir, “Unutma” !
Yüsra Reçani
23.01.2015

Her insan bir hayat  düşler, mutlu mesut ve her insanın hayatını yansıtan bir rengi vardır, kiminin yeşil,mavi, kırmızı...
Benim hayatımın rengi huzur derdim, kargaşa doğdu mu rengini kaybeder hayatım.
Sonra hepimizin çok sevdiği arkadaşımız Deep Sade ve Derin kitabında Hayat Mavi Olmalı deyince bu aklımda kaldı.
Yaşadığım sürece en büyük korkum, acım sevdiklerimi kaybetmek oldu.
Anladım ki çocukluğumdan beri hep dedeme uçmayı ulaşmayı düşlemişim.
Bu şiir işte o çok sevdiğim rahmetli insanın doğum günü gecesi 22 Ocakta yazıldı.
Bunun üzerine bir sonraki günde Deepin yeni Derin Mavi kitabı bana yine hayata çağırış yaparmış gibi birşeydi ve belki de yolumuz hep mavilerden geçiyor dedim:gökyüzünden, denizlerden, dünyada en büyük yer kaplayan, en hafif doğa parçalarından.
 Özgür olmayı seviyoruz ama sevdiğimiz şeylere ulaşmak için bin bir yol vardır unutmayalım.
Uçmak için ne bir kuş olmaya ihtiyacımız var ne de umutsuzluğa düşmek.Kalbimiz yerdir, göktür, denizdir sevdiklerimiz ve hayat işte bir nefes kadar yakın bize...











67 yorum:

  1. bu çok güzel. Anlıyor musun? buna bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. tam da en sevdiğim şarkılardan birini dinliyorken gördüm yazını. bir de o şarkıyla nasıl iyi gittiler, tahmin edemezsin. Çok sevdim be Yüsra bunu, çok iyisin. Biliyorum, sen yeryüzünde de uçuyorsun. Uçmak için kuş olmamıza gerek yok, uçmak için bir göğe ihtiyaç yok. Uçmayı bilen, yeryüzünde de uçar, süzülür. hayran bırakır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben fotoyu gece fark etmemiştim, alıp başını gider gibi duruyor, ne tatlı ulan

      Sil
    2. Resmen "ulan" dedim, farkında mısın? bence farkındasın. hepimiz farkındayız

      Sil
    3. Sen sevdiysen sorun yok işte bir de en sevdiğin şarkı eşliğinde okuman sevmen okadar önemli ki benim için kalbinden hissettiğini tahmin edebiliyorum duygularımı sen hep beni anlamayı seçen bir insansın önemlisin değerlisin :)) Biz kelebekler yani insanlar belki bir gün en yükseğe uçmayı öğrenebiliriz kuşlardan :) İçinden geleni söyle yık ortalığı ne olacak :)) işte o ortancı kuzen sana yorumda bahsettiğim bundan daha küçüğüde o instada gordüğün fotodaki :)

      Sil
    4. bu yazıya o fotoğrafı da ekler misin lütfeen:) herkes görsün onu

      Sil
    5. Bak işte en sonda :) Ayrıca blogun nerdeeee :((

      Sil
  3. benim bunu sağlam kafayla bi okumam lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kafada hep böyle karışık işte :))

      Sil
  4. Deep haber verdi şiirini. Ben blog yazmayı bıraktın sanıyordum. Takibe aldım artık, güncellemelerini kaçırmayayım.
    Şiirin Muhteşem!!! Bayıldım <3 Böyleee ferah bir havada bol oksijen solumuş gibi oldum. Kelimelerinin gücü bu ;)
    Deepin kitabındaki Hayat mavi olmalı kısmını ben de çok beğenmiştim. Ya , sen ve deep ne güzel yazıyorsunuz, yazmak ve okumak için yaratılmışsınız. Bu da bir Allah vergisi yetenek. İnşallah deeple bir gün bir araya gelirsiniz, iki güçlü kalemin karşılıklı sohbeti de ne kadar güzel olurdu.
    Kalemine sağlık canıım. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferah bir havada oksijen işte tam anlamıyla bunu demek istiyorum bende .Boğuluyor gibi oluruz ki bazen hayatta dimi sen bunu fark etmiş yaşamışsın şiirde, hisseden o yüreğine sağlık, çok mutlu oldum canım.O nasıl bir dilektir ya valla ben içten iyi dileklerini okudukça ağzım açık baka kalıyorum şimdi ki gibi sadece söz değil kalpten söylediğin okadar belli ki Deeple yüz yüze konuşmuş kadar sevindim bu yorumu okuduğuma canımsın teşekkür ederiiim bu duaya amiin denir :))

      Sil
  5. offff nası yazdın bunu yaaaa. o foto sen misin. gülerek ağlıycam yine buna amaaa. ya ama nu nası bi şiir ufffff acaip bişi.

    baksanaaa, göksel yeni albümünü dinlesenee :) sen orda yoksun :)

    bi yüzümü yıkayım ben. öğlen de okudum o zaman da gözlerim ıslandı pappaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keratanın biri Hayat Mavi olmalı demiş bende var bir hikmet bu hayat felsefesinde dedim valla öyle birşey yazdırdı işte yoksa ben kim yani :)))
      Sence ben o fotodaki kadar tatlı olabilir miyim kucağındaki oyuncak olmak için dünyamı önüne sunardım ama değilim ben onun ablası oda benim kuzenim ortancı ki,sonda bir foto daha güncelledim bak oda en küçüğü Melek işte bunu Helene istedi blogta yayınlamamı :)
      Of yıkama yüzünü filan ya bak şey derler en temiz en güzel yüz göz yaşıyla yıkanandır ne hoş dimi :)
      Ay sen zaten su gibisin koşma suya duyguların işte su kadar temiz dedim ben sana mutluluktanda olsa ağlama.İşte ben bu yanıtı yazarken Göksel bir yandan çalıyor şeker dinliyorum :)) Papppa baş baş :)

      Sil
  6. ay melek evet önceden sölemiştin o ha :) ne hoş foto pappaaaa çudutuuuu :) med cezir çekirdek gecesiii :) şimdi reklama girdi :) şimdi de helene kapatmış blogunu of allam yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medcezir evet hadi iyi seyirler valla ben en çok Merti seviyom oradaan ppappaa arnavut türkü hocam :)
      Yaa evet niye kapattı ki Helene :(

      Sil
  7. Evet yolumuz hep mavilerden geçiyor her nedense... Çok güzel bir foto... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ya :)
      Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için.Sevgilerimi iletiyorum bende :)

      Sil
  8. heeey baksanaaa "duyurular ve bloglardan seçmeler yazımın yorumlarında çalıkuşu'nun çektiği fotolar vaaar, göndermiiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kadar tatlı fotolar ya çok hoş hepsi bir bir kaydettim telefona valla :)
      Bu akşam ayrıca yarışma var duanı eksik etme neolur :)

      Sil
    2. offfff şimdi başlıyorum duaya. gitcen de mi hadi hayırlısııııı :) bi de köprüüstü güzel miydiii :) mutluluğa boya beni bi dee:)

      Sil
    3. Allah kabul etsin sağol duyarlı Deep :))
      Ay tabi gitcem inşallah kısmet Fizikten dersi bıraktım mecburen işte otobüs bulacağım önce :d Bak işte yorum yazdım ya sana Histoloji dersini bekliyordum.Sonra ders başladı bizden sonraki gruptan üç arkadaş geldi derse çok komikler onlar asistanı çileden çıkartıyorlar asisten şey dedi onlara siz 3 idiots filmindeki gibisiniz dedi :) Benimde kafama dank etti ay deep dediydi bu filmi diye işte öyle güldüm :)
      Köprüüstü aşıkları sevilmez mi ya bak Michele ve Alexin kafaları zengindi valla onlar kafalarında o köprüdeki yaşamı nasıl düşlüyorsalar bende onların ruhlarına göre izledim filmi çok güzeldi bak nasıl açıklasam bilemedim sonunda mutlu oldular ya oh şükür dedim :)

      Sil
    4. durun bi dakka, çakıl taşı çalıkuşu mu? :O (şaşkınlıkta öldü)
      şuan ben resmen = http://i.ytimg.com/vi/mLsoUJ1YKYk/hqdefault.jpg

      zaten geçen gün de bir alık balık'ın öz' olduğunu keşfettim böyle bir şey keşfedince kendimi bir şey sandım........... :p neyse. o fotoları da yükleyeyim barii :) yüsraa nereye gidiyon kız? :D

      Sil
    5. Ya bak bende simgeye şaşırmıştım sonra Drama olduğunu öğrendim gerçi hala gerçekten hala Simge mi kendisi bilmiyom valla yoksa ben mi yanlış anladım bilmiyom ama öyle işte çalıkuşu geçici bir süreliğine kullanıyor galiba o hesabı bir yerden kendinden bizi haberdar etsin diye merak etmeyelim üzülmeyelim diye :)
      Yok valla bir yere gittiğim yok gittiğim gün Gostivar yeniden doğacak :d Yarışma vardı ya şiir yarışması işte bu başlıktaki şiir o yarışma için.Bu gece final gecesi işte sende duanı eksik etme lütfen ne kadar duygu sömürüsü oldum :d

      Sil
    6. acaba ben de başka bir hesap açıp yorum yapsam size anlamaz mısınız anlar mısınız çok merak ettim. ama belki de öyle bir şey yapmışımdır ve siz anlamamışsınızdır nerden bilceniz ki? bilemezsiniz. :p

      şey o evet. ama galiba o bunu saklıyor. yani burada bunu yazdığımızı görse belki de bize kızar. bilmiyom :D

      hadi yaaa o şiir yarşması demeeeeeeeeek. dualarım seninle, bizi haberdar et. estafurullah :)

      Sil
    7. Hadi canım yaptın mı :d
      Bak sen bu dediğini yapmamış olsan bile bir gün uygulayacaksın anladım ben seni kafana koydun mu olay bitiyor ama anlarım bak senin olduğunu kaçmaz gözümden :d (çok pis kızdın bana öyle ki gelip yorum yapacaksin başka bir hesaptan benimde ruhum duymayacak biliyom hazırlıklıyım :d)
      Ya ama deşifre etmek için değil böyle blogçular başka blog filan açınca gidiyorlar zannetmeyelim diye o yüzden

      Sil
    8. asıl sen bana kızdın bence. :) şimdi ben ne dersem diyim, sende bir soru işareti olacak. ay ne gıcıkım di mi :D ama bence de olsun o soru işareti, benim gibi bir insan yapmıştır öyle bir şey, bana yakışır bu :D sdfg tamam şöyle bir oyun oynayalım madem. mesela ben böyle bir şey yapmış olsaydım sence blogger'daki kim'imdir? yani kim en çok bana benziyor bul hadi :D ben de seni bulucam :) tamam? nasıl oyun ama? :D herkes birbirini bulsun. :D

      Sil
    9. Blogçulardan kime mi benziyon onu mu soruyorsun? :)

      Sil
    10. evet onu soruyorum :D

      Sil
    11. Bak işte Deep söyledi ki (hazıra kaçıyorum :d)

      Sil
  9. ikiniz de kimselere benzemiyosunuz işteeeeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam Helene başlattı :d

      Sil
    2. oyuncu şirin ooooo de miiii. :) zompiring var beyza bi ona benziyo helenişko yaaa :)

      Sil
    3. Ya ben bu kıza ne desem bilemedim evet ya çok şirin diyeceğim bak görecek sonra hop ne oluyor öyle şirinler filan diyecek bende garibim gerçekten kızdı sanacağım hep yiğiyorum böyle numaraları :d

      Sil
    4. o bize kızmaz yaaa tatlı tatlı oynuyo işte bizlen o :) muzip oooo:) noldu otobüs ne zaman :)

      Sil
    5. Kızmaz dimi bak işte tatlı olmasına sözüm yok o konuda :)
      Ooo ben eve geldim birazdan yarışmaya gideceğim hatta :d
      (Bana bugün ikiniz iyi katlandınız helal edin hakkınızı :d)

      Sil
    6. allam bak ben evdesin de şimdi otobüsle gitcen sanıyom yaaaa doğru sen duraktan telefondan yazıyon de miii. ben hep sen eve gelince blogdan yazıyon sanıyom ya ondan yaaa. haklısın :) otobüse bindin otobüste de yazdın eve geldin o zaman yarışma salonu uzak değil kiii de miiii :) yemek de yedin şimdi gitcen he saat kaçtaaa :)

      Sil
    7. Yüsram bebeğim ben sana hiç kızar mıyım, yani o kadar da hıyar mıyım? :p

      bakın yedi numara dizisinde (ben de bugün her şeye onu örnek veriyorum) Cansu diye bir kıza benzetiyorum bazen kendimi, kızın hiçbir söylediği söz ciddi değil, hep şakacı :d ama cansu'yu görünce bana şükredilir bence :D ben beyza'ya mı benziyorum Tanrım bu nasıl hakaret etme şeklidir? (şaka) sakın bunları ciddiye almayın nolur. (ama beyza'ya da benzetmeyin yani fnlkd)
      bakın, ciddi olamıyorum. durun bi olayım, öhö öhö.








      (çok uzaklaşıp yukarıdaki ben'i unutmam gerek)





































      çok mu uzaklaştım?

      biliyor musun Yüsra? Ben hiçbir şeye ve hiç kimseye (tabii ki de bu bir genelleme) kızamam. Çünkü yapım buna ters. Hani "ay ben kıyamıyorum" diyen tiplerden sanmayın beni lütfen. Ben hep sabırlı ve anlayışlı bir insan olmuşumdur çünkü kendim dışında çoğu şeye saygım var. hep başkaları daha iyi, daha güzeldir, ben daha ezikimdir diye düşünüyordum küçükken. o yüzden herhangi bir hareketten dolayı insanlara kızamıyorum, dışlayamıyorum. Ama bence bu iyi bir özellik. Çünkü her davranışın bir sebebi vardır ve öfkeyle kalkan zararla oturur diye de bir söz var.:) o yüzden bana şirin diyebilirsin sorun yok hehehehe :)

      Sil
    8. Aslında ben kendimi biraz sana benzetiyorum Yüsra :) ben sen benim. fark etmiş miydin?

      Sil
    9. Gostivar içinde otobüsler yoktur ki ben diyim 10 sen de 15 dakikaya bütün şehri gezebilirsin okadar minnacık :d Tetova öğrenci şehri diye var işte otobüs filan oradan yazıyorum duraktan hep bir saat bir yorum yazıyorum maşallahım var :d
      6 da prova 8de başlıyor işte yazarım rezil oldum derim :d
      Çarşının tam ortasında bir kültür merkezi var işte orda, yarım saat sonra gidiyorum şuan saat 5 buçuk :)

      Sil
    10. katlanmak mı? delisin.
      "gitmesem de bekler orada deniz"

      Yüsra, estağfurullah kere estağfurullah. Sayende şu kelimeyi öyle çok kullanıyorum ki. :) Helal olsun :)

      Sil
    11. :) telefondan yazıyon diye yavaş oluyo de mi üzülmeeee pappaaa :) ha haaaa ne rezili beeee yaaaa. ilk 10'a girdin ki zateen :) ayyyy prova eveeeet ahhhh çok heyecanlıııı :) o kültür merkezi evet daha önce fotoları vardı de mi içinde kapısındaaa felaan çudutuuu :)

      Sil
    12. Heleneeee ben sana mı benziyom sen kendin bir esersin ben asıl sana benziyorsam gururlanırım.
      Bak haklısın işte bendee eziğin tekiyim ya bak rezil olacağım dedim mi size dedim valla şiirleri söylerken yarışmacılar telefonum çaldı heycandan kapanma tuşu nerede unuttum :p işte böyle efendiler :d
      Dur Helene senin söylediklerini tek tek analize edeceğim döndüğümde ben senin kalbinden geçen duyguları hep çok seviyorum sağlam kafayla okumam gerek bak bunuda yaz saklan kaç demişti :)

      Sil
    13. Deep o kültür evi eski ama benim evim gibiydi be geldiğim daha yeni sevmedim yenileri sevmem ben biliyorsun :(

      Sil
  10. helene.

    baksana instagramda gooogoook var o da kendi instasında sade derin fotosu koymuş 5 şubat :)

    YanıtlaSil
  11. aman da kim gelmiş deeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne gıcıklaştım dün be ama güzel geçti bak onuda yazarım :))
      Ayrıca Sefer Selimin ölümünden sonra yayınlanan "Lütfen Anne söyle" diye bir kitabı var onu bulduğum an çevirisini yazacağım sana nezamandır arıyorum.Dayımın eski kitaplarına filan baktıydım geçenlerde ama yengem olmadığı için evde çok bakamadım yine bakacağım söz :)

      Sil
    2. ay dün geceyi anlat diye bekliyom ya işte çaktırmıyom sözde :)

      Sil
    3. Ay bak güzeldii bak ama dediğim gibi diğer kültür evini daha çok seviyorum o eskisii daha sıcak burası sinema salonu hem bizim şehrin az ilgisi insanların yani görücen fotolardan yayınlarlar herhalde anlatırım :)
      Önemli olan bu değil ama babamı program sonunda görünce yaşlı yaşlıydı gözleri çok duygulanıyorum onu görünce öyle annemin gözleri parlıyordu bak yengem kardeşlerim arkadaşlarım :)İşte ben sevdiklerimi sevindirince çocuklaşıyorum gıcık oluyorum valla panikten gülüyom sadece bak yine heycanlandım :)
      Birinci yeri Anakonda diye bir şiir aldı Üsküpten bir kız ikinci Ayın fısıltıları Gostivar,üçüncü Dragon Kalplerin aşkı Tetova öyle valla pappaa arnavut türkü hocam kızmıyon bana dimi böyle dediğime :)) papaa :))

      Sil
  12. :) gülmek heyecanlanmak gıcık değil ki. neren gıcık senin ben göremedim de. ha haaaa çok kızıyooooom ödevlerini yapmazsan silcem defterden ha haaaaa allam ya :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıhım sil valla hakediyorum ben olsam beni silerdim dimi ama yetti :)))
      Forum sitelerinde filan oluyor ya banlandı yazıyor aynen öyle :)))

      Sil
  13. Jysracım ! Ne güzel bir şiir bu böyle dün okudum duamı da ettim.Yorumumu bu gün yazdığıma bakma Dediğim gibi insan duygusallaştığında yorum bile yazamıyor yaa!
    Ben seni çoktan blog yazarları listesine koydum.Ama nolur bir daha bloğunu kapatma, az yaz ama kapatma emi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygular var ya ne bir şekli var onların ne bir görünüşü sadece hissediliyorlar...Bazı insanlar öyle ki ama en az duygular kadar değiyor dokunuyor insanın kalbine .Öyle birşey ki o insanlar sanki duygular birinin kalbini giyiyor birininin ismini.
      Duygular yaşayan kandan candan birine bürünüyor işte onlardan birisin be ablam hep bir ürperti hissediyorum yorumlarını okuduğumda başımdan eksik etmesin Allahım seni...
      Dualarınız ayakta tuttu beni işte binlerce kez amin Allah kabul etsin.
      Kapatmam hiç kapatır mıyım uslu kız olacağım yaramazlık yapmam bundan sonra :)))

      Sil
  14. bak persephone-bahar tanrıçası arkadaş "derin mavi" yi okuyup yazmış ki yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımıza eve döndüğümde yorum yapacağım. :)
      Ama o yine nasıl şiir bak otobüste gözlerim doldu yine benimde umutsuzluk zarfım vardır ama günlüğün arka kapağında ön kapakta senin Derinden Gelen yazın var.Bilmem niye öyle demişim o zarfa kendimden bile sakındığım üzülünce yazdıklarımı o zarfa koyarım diye hazırladım ama bak o umut zarfı işte birtek sende olur neolursun hiç hiç şiir yazmaktanda vazgeçme :)

      Sil
  15. kesinlikle öyle.kalbimizin içinde bin bir türlü duygu ve kocaman bir dünya var.dönüp bakabilmek kalıyor bize sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desenize iç dünyamızı bile yönetemiyoruz ...

      Sil
  16. hadiiiiii son durum raporu istiyorum, ayrıntılı :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy iyim daha iyim çok şükür evdekilerden olumlu haberleri iyi etti deepcan :))
      Ya bak işte bugün son sınavdı Kimya o güzeldi güzel geçti yani.Zaten ben gidip en az çalıştığım dersten geçerim ne hikmetse yani inşallah umutluyum Kimyadan.
      Biyoloji çok iyi geçmed birazda benim suçum vijdanım filan rahatlayacak diye gram uyku girmedi hafta sonu gözüme Biyolojiden.Tıp fakültesinde diş hekimleri,tıp öğrencileri,hemşirelik okuyan bir çok bölüm öğrencileriyle beraber birden tuttuk sınavı.Çok kalabalıktı resmen nefesim kesildi uykusuz aç bayılacağım sandım.Uykusuzluktan baya perde düştü gözüme yalan söylersem kuru iftira soruların hepsi çalıştıklarım yerdendi ve hepsinde yarım yamalak yazmakta gücüm yetti birşey görmüyor haldeydim artık sürede kısıtlıydı resmen 1 buçuk saat deyip 40 dakikayla kandırıldık hihihi :))
      İyim ama çünkü annem iyi onun bu hafta gitmesi gereken bir sağlık kontrolü vardı geçen yıl doğum gününde ameliyat olmuştu ve en son ben öğrenmiştim üzmek istememiş benidaha fazla üzülmüştüm.
      Bu sefer o doktora gelicem dedim inat ettim bana yine birşiy anlatmayacaksın çünkü biliyorum dedim ve Allaha şükür rapor temiz çıktı resmen dünyalar benim oldu ki :))
      Sonra kız kardeşim okulunda yarışma kazandı şehirler arası yarışmaya girmeye hak kazanmış onunla gurur duydum :) Anneannemin 9 Nisan doğum günü kara kara hediye düşündüm ve aklıma bak güzel bir havlu almak geldi böyle işlemeli filan bir de üstüne biz de işleme yapalım diyorum Kurabiye anneanneme filan yazmayı düşünüyorum sırmayla :)
      Ya böyle dua etmeye filan namazına hep çok tapkın işte abdestini silince beni hatırlar dedim işte onun için sırma filan bulacağım daha çok heycanlıyım :)
      Okulların bir an önce bitmesine dua ediyorum ya onun dışında hep çok iyim oraya gidince kötü.
      Hazirana az kaldı inşallah 3 ay hiç okula başlamayacakmışım gibi yaşayacağım valla :)
      Çudutu ama bak kitap hikayene çok duygulandım bak sayfalarca yazdım :) Ne yapıyon başka havalar ordada çok dengesiz dimi :) Filmler diziler kitaplar gezdin mi bir yerleri,yeni yazıların için fotolar çektin mi ay başka ne sorayım bilmiyorum ki hep huzurlusun dimi :)

      Sil
    2. gelcem yine de iyisin de miiii :)

      Sil
    3. Dramaya kaç defa yorum attım ama telefon desen çatlak bilgisayar desem o zaten 90 yaşına varmış sanki kafayı yedim hiçbiri gitmedi kardeşlerimin bilgisayarına geçtim yine yazacağım :d

      Sil
    4. üzülmüyom ama ya ozaman sende üzülürsün sonra ben buraları göl yaparım göz yaşıyla aman aman ne me lazım oh yorumu gönderdim.
      Amaa Serçe nasıldı bu akşam kurtuldu mu kadiirr anneanneme filan gittim derken izleyemedim anlatsana :))

      Sil