21 Şubat 2015 Cumartesi

DEEP SEÇKİLİ FİLMLER 2015


BİLEK KESENLER:BİR AŞK HİKAYESİ 


Hayallerin sınırlarını zorlayan bir ABD yapımı filmi, Bilek kesenler Bir Aşk Hikayesi.
İntihar  eden insanların, öldükten sonraki hayatları ve bir araya gelmelerini  anlatan bir yaratıcılık.
Ölümden sonrası deriz ya, her seçim bir bedel gerektirir ama işte buradaki  hikaye dünyaya veda edenlerin, hatta ailelecek gidenlerin, daha beter bir dünyaya düşüşlerini anlatıyor.
İsteseler yine intihar etme şansları var fakat bulundukları durumdan, çok daha beter hale gelmekten korkuyorlar.Gerçek dünyada yapmadıklarını öte tarafta uyguluyorlar, yani hayata tutunma sebebini bulamayan bu insanlar, öteki dünyaya katlanmak için bir yaşama sebebi arıyorlar.
Daha zor şartlarda ancak eski hayatlarında ki gibi çalışıyor, uyuyor, uyanıyorlar, her şey normalmiş gibi.
Biri köpeğini arıyor,diğeri ölen eski sevgilisini ,biri de eski dünyasına dönmeye çalışıyor.
Film yolculuk şeklinde devam ediyor, hayatta bir yerde bir yolculuk zaten, bir arayış.
 Bu sırada bir aşk hikayesi doğuyor.Tam her şey anlamını yitirdi derken, herkes teker teker aradığı  yaşamının anlamını buluyor, olağan üstü şeylerin bir önemi yokken, gerçekleşiyor mucizeler.
Baş kahramanlar bir hastanede uyanırlar, belki de bir rüya görmüşlerdir, bir düşten ibarettir yaşadıkları
 Birbirlerine baktıklarında  tanıyorlar aşıklar birbirlerini gülümserler.
Hayatta bir yerde hep böyle değil mi? Değerimizi yitirmişken anlamımızı buluruz hepimiz, o zaman dönüyor dünya bize.


TEKRAR

İki yazar dost.Biri çok çabuk yazarlık kariyerinde zirveye ulaşıyor, diğerinin kitabının yayınlanması kabul edilmiyor.Erik ve Philip.Başarıya hızlı adımlarla ulaşan Philip, aynı şekilde düşüş yaşıyor psikolojik sorunları nedeniyle.Dostunun bu hüzünlü yolculuğunda Erik, Philipi yazarlık hayatına tekrar  döndürmeye çalışıyor.
Bu sırada Erik aynı zamanda kendini de keşfetmeye çalışıyor.
Yaşadığı her şey ona ilham veriyor, Philipin aksine, onun her şeyden uzak kalması gerekirdi yazmak için. Norveç yapımı bu filmde arkadaşlık,edebiyat sevgisi,iç bunalımları anlatan sürükleyici bir film izliyoruz, iki yazarın hayatından geçmiş ve andan kareler görüyoruz.
Duyguların ön planda yer aldığı farklı bir bakış açısı, içten işlenen hissettiren bir başarı.
İç dünyamız baştan sonra bir hayat, apayrı bir yaşam.


MUTLULUĞA BOYA BENİ


Adı kadar renkli bir animasyon.Yarım kalan bir tablo, daha doğrusu tamamlanmamış yaşamlar.
Canlanan resimdeki, rengini arayan karakterler:Taslaklar,Yarım kalanlar ve Tamamlanmamış yüzler . 
Tarihi, renkli bir olay gibi ilerleyen bu eğlenceli Fransa yapımı animasyonda, kahramanlarımız sınıflara ayırılıyorlar tablonun içinde.Buna daha fazla katlanamayan boyası bitmiş Toupins, yarım kalmış Pafinis ve çizgili karalamalardan ibaret Reufs, ressamı bulmak, tabloyu bitirmesi için ikna etmeye yola koyulurlar, bu haksızlığın bitmesi adına, tehlikeli güllerin nehirinden geçerler.
Tablonun içinden çıkmayı başarıyorlar.Ressamın tablo yığınlığıyla dolusu evini keşfediyorlar, resimden resime atlayıp, yaşamdan yaşama sürükleniyorlar ve sonunda kendi işlerini kendileri görüp,tamamlanıyor herkes. Pafinis dışında.Onun amacı başkadır.  O tabloda durmuyor, hatta sınırlarını aşıp, evin dışına ilerliyor ve ressamı buluyor, olanları anlatıyor, anlıyor ki ressam bunu bir farklılık adına yapmıştır.
Pafiniste kendine yakışır farklılığı ortaya koyuyor sonunda.
Gerçek hayatta da insan hep tamamlanmamış değil midir?
Hep rengimizi ararız.Ne olurdu da biz Pafinis olup rengimizi değilde, bizi çizeni arasaydık, sığınsaydık. Resmimizin, hayatımızın dışında çıksaydık, mutlu olurduk belki, kim bilir...  




KÖPRÜ ÜSTÜ AŞIKLARI


Efsane bir Fransız melankolisi.İki sanatkarın Pont-Neuf köprüsünde sürdürdükleri yaşam, yaşadıkları aşk.Kalbi eski sevgilisi yüzünden kırık olan görme bozukluğu günden güne ilerleyen Michele ve sokak göstericisi Alexin, bir kaza sonucunda buluşmaları gerçekleşir.
Michele ayak üstü, öldü zannettiği, yerlerde yatan adamın resmini çizer.
Alex yapım,düzenleme aşamasında olan Pont Neuf köprüsündeki yaşamını, yaşlı bir adamla paylaşıyordur.
Bir sabah görüyorlar ki yerlerinde yabancı biri var o Michele oluyor.
Yaşlı adam kızın  kalmasına engel olmaya çalıyor. Alex Michele aşık oluyor öyle bir aşk ki, çocukça.
İşte kalbi kirlenmemiş bir çocuk kadar gerçek seviyor ve bir o kadar bencilce, gözlerini alamıyor ondan.
İşte tam da bu anda filmi burada anlamak için, karakterlerin ruhuna bürünmek gerekiyor.
Arada metaforik  konuşmalar geçiyor.Alex kalbi acıdığında, biri unutmayı ona öğretmeye çalıştığında, kendine işkence çektiriyor.Öyle ki Michelin gözlerinin kurtulabilme ihtimaline bile karşı çıkıyor, gitmemesi için elinden geleni yapıyor."Canımı acıtıyorsun" diyor sevdiğine buna katlanamıyor işte, diğer yandan Michele gözlerini devreye sokuyor," artık seni göremiyorum, küçük gülüşlerini hareketlerini, benim için daha fazla çabalaman gerekecek diyor"Daha doğrusu büyümen gerek, aşkı aşka yakışır şekilde yaşaman gerek, diyor belki de.Birine unutmayı öğretebilir misiniz?Sanmam ama bu film şüphesiz ki aşkı öğreten, gerçek anlamda anlatan bir film.



62 yorum:

  1. bilek kesenler gerçekten çok ilginç bir filmdi beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir konuya değinen bir film dimi :)

      Sil
  2. Ne guzel yorumlamissin. Deeple zevkleriniz cok uyuyor birbirine . Ikinizin de guzel birikimleri var paylasimlariniz hep birşeyler katiyor insana. Birgun sinema izlemeye donersem deepin blogundan epey bi yardim alicam :D sevgiler canim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepin sinema zevki çok güvenilir ya bak benim geçen sene kendim seçipte izlediğim filmlerin sayısı parmak sayımı geçmez ama Deepin önerdiği okadar önemli filmler izledim ki ondan sonra artık onun önerileri dışında film izlemedim :) Evet bencede sinemaya dönmelisin izlemelisin sorumluluklar bitince tabi ya dimi ozaman bir güzel liste hazırlar sana Deep :))
      Bende en içten sevgilerimi iletiyorum tatlım çok öpüyorum :)) ❤❤❤

      Sil
  3. ayyyyyyy oleeeeey ayyyy valla du bi oynayım göbek atayım. :) du sıralayım bi de : 4 2 3 1 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ayy gençlik başımda duman hihihi :))

      Sil
  4. yaa sölesene yaaaaa mutluluğa boya beni'yi nası düşünmüş de çevirmiş yönetmen yaaa. ne güzel bi düşünce de mi yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bak o son kelime var ya tek başına bir eser valla nasıl dedi onu Pafinis ya seni kim çizdi diyor çok farklıydı en farklıydı hepsinden o kız dimi nasıl düşünülmüş öyle bir şey :)Bak benden sonra kardeşlerimede izlettim onlarada çok sevdi :)

      Sil
  5. bu tatlı yazıya hep bakıyom ki ben yaaa :) en son yazın dünkü neden keyifsiz ama yaaaa :)))) bi de haftasonu amel defteriii istiyoom. :) bugün gezdin herhaldeeee :) bi deee bissürü yorumuna büssürü cevap vercem işteee bugünlerdeee. bi deee helene nereye gitti yine niye kayboldu kuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazı gibi senden izlediklerimi hep yazıcam az kaldı sonra temmuz ağustos sadece burada olacam :))
      Hangi yazı ki bir yorum mu yoksa blogta son yazım mı?
      Cuma rüya gibiydi hatta önüme gelene cimcikleyin beni dedim :)
      En yakın arkadaşlarım Melanda Ardiana filan var ya onların ikisi işte benim karakterimin tam tersi ya ben hep öyle arkadaş edinirim kendime tek kafa dengim biri vardı son sınıfta onunla aynı sırada oturdum kendisi sonra evlendi. Görüşemedik eşide kıskanç.Benden başka kimseyle görüşmesine izin vermezdi.İyi tarafı en yakın dostlarım aynı üniversite farklı bölümlerdeyiz kız yani evli olan Cuma günü arayıp senin fakültedeyim hadi bul beni dedi :) Melandayıda uykusundan uyandırıp Tetovaya getirttim çabuk gel dedim akşama kadar hep beraberdik eve beraber döndük otobüsle filan çok çok mutluydum.
      Cumartesi çok güzel sıcacıktı hava.
      Bugünde yağmur yağdı anneannemi yanımıza aldım bir haftadan önce eve dönmesine izin vermiycem çünkü hiç kalmaz bende el kapısına gidince hiç gelme deyip duygu sömrüsü yaptım öyle kaldı :)
      Ev kuşu oldum Cuma dışında yarın Kimyadan vize sınavı filan var ama zaten Kimya bir hafta sonu çalışılacak ders değil sorulara bakmak için gircem umrumda bir tek sınavları takıyorum demiştim :)

      Yorum ya yorum yazmaya çekinir oldum ama kızma böyle dediğime ne olur :)
      Hani bu senin çekinir halinde mi diyebilirsin hihihi :)
      Ama girip girip sonra yorum yazıyordum yazılarına hani gününde yetişemiyorum diye yazılarını sonra topluca yazıp sana biriktiriyorum valla hepsine cevap beklemem ki ben emi sakın üzme tatlı canını benim anılarda bitmez zaten ki hiç :)))


      Heleneeee nerdee bu kız! :(
      Fark ettiğim gün mail yazdım.Cevap gelmedi.Çok merak ettim belki yoğundur belki işleri dersleri vardır dedim öyle düşündüm yani ama hani bazen blogu kapatıp gitmek gibi yorumlar yapardı ya ondan korktum gelsin.
      Bir de Başkanda yazmıştı yorumlarda Alık Balıkla daha çok görüşüyorlar sanırım başkanda ulaşmaya çalıştı sanırım bilmiyom ama çok merak ettim Heleneyi :/

      Sen neyapıyorsun iyi misin soğuk mu İstanbul ya bir yorumda bir geçmedi kış demiştin :)
      Üşütme sakın ha öyle.soğuk havada ara ver yürüyüşlere tamam mı herşeyde yolunda dimi mutlu huzurlu sessiz sakkin :)

      Sil
    2. blogunda son yazın :)

      Sil
    3. Ya ben nursuz mursuz birşiyim yazıda bana benzemiş tüh :)
      Şaka şaka tamam :) ya hani hüznü yazmam neşeyi yazarım derdim ya hep bu sene başında olumsuz birşey birikincede içimde yazcam dedim içimde tutmiycam yazdımda ama hiç burda paylaşmadım kyağıtta kaldı hep olumsuz olmaya gerek yok ama hiç dimi :) hiç yazı yazmamıştım zaten burda ne zamandır öyle anlık birşeyi bu sefer bir de burda yazayım dedim.
      Hani gün içinde etkileyen bir şey olur, ya da bir kaç gün içinde, öyle bir hissiyat o gün gerçekten bir bardak kırmıştım yeni öğretmen olacak bir ablamı özlemiştim istanbulda olan sonra babamın bir haberine üzülmüştüm vs. vs hihihi yani ciddi birşiy yok :)

      Sil
  6. kızmıyom taam ama çekinme raat ol ki yaaa taam mııı :) en güzel sen yorum yapıyon ki işte. diyom ya bak eskiden en güzel çalıkuşu çakıltaşı yapardı. o da senin gibi. yazıdan yola çıkıp büssürü şey anlatırdı. sen de öyle yapıyon. ve çok tatlı işteee. ben de sana toplu yorum yapıyom işte. çalıkuşuna da öyle yapardım işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en güzel başarılarıyla döner Çalıkuşu bak ozaman kim kafanı daha çok şişirir diye yarışırız valla birinci ben olurum kesinliklee :))
      İnşallah gelir banada anlatır hep böyle anılar duymak hep özlemim hep en sevdiğim şey :)

      Sil
  7. heeey ben de reklamı bekliyodum. yazcaktım sana. sen yine benden hızlısın amaa yaa :) izliyo mu diyoduum. klip evet yaa. incirler evet çok duyguluydu. ya serçeyle kadir yine gözlerimi ıslattı off hep üzülcez mi biz yaaa:) yarın da asiye üzcek zaten. oh bugün tatildi ama. öğlen uyandım. yattım bol bol. ev işi yaptım. sonra da yemek yaptım diziye geçtim sona da kardeş payı işte :) bi deee baksanaaa, bi film izledim, yine sizin o taraflardan biraz, çok çok sevdim. izle sen de. kırmızı renkli gri kamyon :) "dobra" diyorlardı hep :) iştee öyleee sizin orda tatil yoktu tabiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet izledim ki bitcek şimdi hatta ben yorumu yazmayı bitirdiğimde bitmiş olur zaten yavaş yazıyorum ya :d
      Çok kötü baktı ama Kadir ya Serçeye yemekte hep böyle duygulu ya bu sefer hırslı baktı dişlerimi sıktım o Melikeyi görünce :)
      Ya işte tatil değil malesef :( Ama ingilizce vardı olsun ben eğlenceli buluyom dersi hep konuşacak birşeyler olur filan sonra hocamında adı Asiiiyee bilmiyon tabi sen çudutu hocam hihihi çok keyifli :) Sonra bizim Kara Asiye var yarın resmen onada ağlayacağım ama incirler çok duyguluydu evet :)
      Tabi bugün senin bayramındı ve senin gibi çocuklarin ne güzel dinlenmişsin biraz, gözüme girdin bak çünkü hep yoruluyorsun :)
      Kırmızı renkli kamyon anladım dobra ha bak "iyi" demek dobra :)
      Bak bir de sana birşiy diycem daha doğrusu sorcam vaktin olduğunda tabi :) Serçe bitti bile Kardeş payı başlamış çok hızlıyım :)

      Sil
    2. kadir napmak istiyo yaaaa amaaa :) ingilizce bişi olursa sor ama bana hocam :) asiyeye ben hemen ağlarım herhalde :) dobra dobra komsiiii öğrendiim :) ay sor ki hemen nolcak hadii :)

      Sil
    3. Oo Makedoncayı öğrenmek konuşmak zaten çocuk oyncağıdır senin için ya :)
      Bir keresinde sana üniversiteler arası öğrenci değişiminden bahsetmiştim ya aslında ne sorucağımda bilmiyom ki işin tuhaf yanı bu :) Şimdi ben bir delilik yaptım sonu hayır yaptıktan sonrada tırstım şimdi okumuş çocuksun sen :) böyle programlardan bilgilisindir. Hani nedir ne değil gidip bilgileneyim dedim kendimi başvuru formu doldurarak buldum.İlk aklıma gelende İspanyol Pansiyonu oldu bizim şaşkın Xavier. :) Ya ama birşiy biliyorsan anlatsana nasıl birşiy bana ama diziyi izle sonra yazarsın acelesi yok. Netten filan araştırdım ama böyle güvenip en güzel danışacağım kişi sen geldin aklıma :)

      Sil
    4. öğrenci değişim programı. yap tabii. bi sakıncası yok. türkiye olabilir başka ülke de olabilir. hangi program adını söylesene. bak bir de erasmus var. dur bir yıllık program mı. başvuru formu okulda mı doldurdun. kimle konuştun hocalarınla mı. annenler biliyo mu. :)

      Sil
    5. "Mevlana" idi programın adı daha doğrusu ben ona gittim önce ama ikinci sınıftan üst sınıflar yararlanabilir dediler zaten bilgi için gitmiştim sonra beni Erasmusa yönlendirdiler.Mevlana bir tek Türkiye içinde ki şehirler arası o yüzden Türkçeye güvenirim ama İngilizceyle sadece kendi ülkemde hava atabilirim :p
      Bunu rektoratlıktakilerle danıştım zaten olsun ama Erasmustada Türkiye var dediler.Şimdiden başvur diye ozaman ikincidede gidersin dediler.
      Sonra program kordinatörüyle anlaşma imzalanan üniversitelere baktık İzmirde İstanbulda Samsun Edirne vardı hatırladıklarımdan.Biyoloji Edirne Trakyada vardı.Bir dönemde ikide olurmuş.Sonra isim adres telefon aldı tamam başvurdun filan dedi daha şimdiye kadar kimse başvurmamış bu yıl çok büyük bir olasılık var gitmek için dedi tabi annemlerden gizli iş yapmam ki
      Erasmusta yazdılar ama bilemedim daha çok bilgi için arar aramazlar bilmem ben şu sınav dönemi yine geçsin giderim çünkü çok heycan yaptım o gün birşey soramadım biraz zaman geçsin böyle çat kapı olmasın yine.
      İşte öyle Deepcan hocam kafam yorum kadar karışık :)

      Sil
    6. dur şimdi bir saniye, yani, erasmus'a mı başvurdun. evet bir gidip sor mutlaka. olur tabii neden olmasın. işallah olur. bak galiba altı ay oluyor. okulun da uzar altı ay sanırım ama önemli bişi diil. yap tabii. bak biliyon ben ders veriyorum ya ingilizce. yani öncelikle çevirmenim ama ders de veriyom. çok arkadaşımı gönderdim ben erasmusla. güzel bişi hiç çekinme. çok iyi olur. şehir de artık hepsi iyi zaten. izmir seviyon keşke olsa tabii de diğerleri de iyi. mevlana da biliyorum evet. bak mevlana ise arkadaşımız şenay benderli var. o da mevlana ile kastamonudan boluya gitmişti. erasmus de mi adı kesin. :)

      Sil
    7. Hıhım evet Erasmusa yazdı adımı.
      Altı ay uzar yani dönem kaybetme durumu olur mu.Çünkiü bildiğim kadarıyla dersleri kendi ülkendeki üniversitede dinlemiş gibi sayılıyor diye biliyorum böyleyse sınavlara girme durumu nerde oluyor acaba çok karışık.
      Mevlana işte ikinciden üst sınıflar dediler.
      Bu olmazsa zaten başka yıllar yine denemeye kalkarsam Mevlanaya yönelirim yine.
      Erasmus niye gözümü korkuttu bilmem ki.Öğrenci hazırladın bu programda demek ne kadar güzel ya senin ve onların emeği sayesinde işte çok güzel bir deneyim kazanmışlar.Öğrencilerin ve kendinle gurur duymalısın bak boşuna sana hocam demiyom :)

      Sil
    8. ya ben tercümanım ya zorla hoca oldum. genelde yurtdışına gidenlere ingilizce öğretiyom işte. bu eğitim işlerine çok yakınım yani. erasmus ve benzerleri. ben de birleşmiş milletler ve jean monnet burslarını kazandım, öyle okudum. gözün korkmasın yaa. ben hep sınavlara hazırlıyom işte. sana da lazım olcak sonra. toefl, ielts adlı sınavlar. insanların hayatını değiştiriyom bu yönde. ingiltereye almanyaya amerikaya yolluyom. olmazsa sona da olur ki erasmus veya mevlana. ben de sana sölerim büsssürü şey bursa filan yaa. biliyom hepsini :) hayatım okul eğitim filan benim yaa :) anlatırım sona yine ki :) bak sınav durmunu sor unutma. dönem kaybetme de olabilir. olmayabilir de. sorarsın yaa. güzel bişi. bak en azından bir adım attın. bir arkadaşımız var. madriye diye. blogunun adı mai. geçenlerde bi yazı yazmıştım. nashville diye. onu kızı varmış yanında okumuş. çok heyecanlanmış. yurtdışına gitmek istiyomuş kızı. kadriye hanımın blogunda var fotosu. zeki bi liseli kız. blogdan bana yazdılar. ben de onlara yurtdşında okumanın yöntemlerini öğrettim. kız bilmiyomuş moral kazandı felan işte yaa. selen adı. erasmus olur, olmazsa başka şey de buluruz. bir de avrupa birliği programları var yaaa. gönüllü çalışma var mesela, öğrencilere.:)

      Sil
    9. Ama bak ne kutsal birşiy yapıyon ya Allah razı olsun böyle önemli olaylara vesile oluyorsun bak mesleğinde çok başarılısın ki demek sana hocalıkta yaptırıyorlar ya mutlu olmalısın diyom zaten dönenç noktasısın diye benim kimya kursuna gittiğim kızda kimyacı değildi zaten ama kimyası muhteşemedi hatta bak sayesinde kimya derdi bitti biliyon mu biyolojiyi umut ettim kimyayı geçtim o koza minnettarım ilk o geldi akloma gökselli bak senide böyle hatırloyor öğrenciler başarıya ulaştıkça bu yüzden bu çok hoş birşey duyarlı hocam bozulmuyon bana dimi ben böyle diyorum diye tatlılıktan işte diyorum :))
      Kadriye hanım ve Selen,Mai hepsine bakarım tabi.Hani şu dönem kaybetmek işi olasılıhı keyifsiz.Sınavları kesin gittiğimde ilk soracağım soru olacak.
      Ya bana moral kazandırmak işi koca bir devlete moral vermek gibi birşiy deep hiç oraya girme her sınavda işte başarılı olurum umuduyla girmen şöyle diğer sınav tarihlerine bakayım hemen derim başkalarına çok güzel moral kaynağı olabilirim ama kendimce yerin dibinde olurum o yüzden umutsuz bakıyorum ama keşke dememek için işte gittim.
      Bir de türkçe deneyimi diye.Çünkü türk öğretmenler çok az burda iş bulma olasılığı türk hocalar için çok daha büyüktür burda.Bir de bir kaç ayda olsa terimler filan eğtim alsam türkçeden ilerde belki burada türk öğrencilerede yardımcı olurum diye zaten iş bulma olasılığondan seçmiştim Biyolojiyi hep.
      Öyle valla bilemedim.Teşekkir ederim en içtenlihinle yardim ettiğin için Deepcan :)

      Sil
  8. ben sana bozulmam ki heç akıllım :) dönem sor tabiii hemen :) hımmm sana moral veren de ben olucam işte görürsün bak sen :) hımmm annadım türkçe iyi olcak senin için. ay dur daha çoook yardım etcem ben sana. bi de bak böle ders okul ve diğer her şeyi sor ama banaaaa tamam mı unutma bak sona üzülürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi telefondan hep yalnış yazmışım sözleri :)
      Tam desteksin sen hep biliyom ben duyarlı tatliş çok duygulanıyorum bak böyle bizi tanımadan böyle kendi içinden gelerek gönüllü olup umut vermen çok teşekkür ediyorum bak iyi ki varsın iyi ki tanımışım seni.Ay olur mu hiç üzermiyim ben seni asla kafamı kırayım daha iyi :)
      Bir de Biyoloji beni daha soğuk kanlı yapar derdin ay bak ağlıyom :))

      Sil
    2. ay ne kafa kırması yaa :) ama ben de seni tanıdığım için şanslıyım sadece sen değil allam yaa :) ha haaa ama ben de duygulanıyom ki burnum sızlıyo işte benşim neyim eksik yaaa :))) şair biyolog da oluyomuş işteee :)

      Sil
    3. Biz ağlaklar senin etrafını sarmışız sende ağlaya ağlaya deniz olmuşsun hihihi :) Damlaya damlaya göl olur derler ya onun gibisi :)
      Huzurlu denizlerdensin sen işte ya :)
      Gözyaşını sakla ama bak yaman kız kara asiye var yarın hapsi boylayacaklar galiba ya yazık :)
      Vakit ayırdığına minnettarım huzurlu iyi geceler tatlı dilli blogçu.Bak rektoratlığa gidince beni deep getirdi buraya diyim hihihi çudutu olayı gibi şaşırtıyayım onları hihihi :))

      Sil
    4. sen de huzurlusun ki yaaaa :) tamam şaşırt yaa :) naten e mire :))

      Sil
    5. Oyy oy naten e mire ,bonne nuit,good night çok tatlı ya hihihi :))

      Sil
  9. biraz daha sesin çıkmasaydı az sonra sana "iyi misin" dicektim. hadiiii şimdi ama annat bana bi haftayı ve haftasonunuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can teşekkür ederim ,gösterdiğin özen adına.
      Sen şimdi tüh nasıl unuttum seni diye sıralarsın bana :)
      İyim ki yoluna giriyor sanki herşey işte ders,vize,sınav çok sınav tarihleri var. Mesela işte daha önce bahsettiğim ocak ayında oluyor,nisan,mayıs,haziran bir de eylülde.Bukadar fazla olması biraz yorucu, okul dışında birşey yapamaya pek vakit yok,biraz da olsa temiz hava almak dışında :)
      Bu hafta erasmus kordinatöründen haber geldi ,tekrar görüşebilmek için fırsat kolluyodum zaten bu sebep oldu işte.Kendiliğimden gitmek istemiyordum sıkmayayım diyordum hep.İşte mail gelince sorularım olduğunu söyledim kadında davet etti yine ,gittim.Dönem kaybına uğramıyormuşum,Trakyada ki dersleri kendi bölümümde ki derslerle eşleştiriyorlar ,yani benzerlik olsun diye derslerde.
      Belirli bir bütçe kadar eğitimimi avrupa komisyonu karşıliıyormuş vesaire.Kordinatörün Türkiyedekilerle iletişime geçmesini bekleyeceğim.Bir sınavdan geçebilirmişim Türkçe ve ya İngilizce olabilirmiş.İşlemler,belge her ne gerekiyorsa haberdar edeceklermiş kordinatörle halledecekmişim.Yani hayırlısı kesin birşey var demek için erken ,ümitlenip hayal kırıklığına uğramak istemiyorum. Gerisinde iyim ,evdekilerde iyi şükür babam hakkında mutlu olduğum çok güzel şeyler oldu, bir hayalini gerçekleştirdi annemde benim gibi mutlu.Gitmeden gidiyorsun üzüntülerine girdiler :)
      Meleğimin doğum günüydü bugün ama uzaklarda diye burnum sızladı senin gibi,yurt dışında bir süre çok özledim kendisini. :)
      Hava güzel ,yürüyorum bol bol ,bir şu sınavlar bitse ,kendi özüme dönsem dört dörtlük olacak herşey .
      Dua ediyorum işte ,sende duanı eksik etme lütfen de ki şu kız iç karartıcı ruhundan kurtulsun,güvensin kendine hihi :)
      Sen iyisin dimi ,bugün waffle yapıp senin dürüm pidesine şokella sürmeni hatırladım valla :) Deep kadar fiyakalı olmadı dedim.Filmleri su gibi içiyorsun buginlerde hihihi ne güzel ne çok şey izlemişsin :)

      Sil
  10. du bak ne dicem ama. şimdi yorgunsan veya uygun deilsen ya da ders çalışıyosan ya da başka bişi yarın öbürgün de anlatabilirsin kii. üzme canını taam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç olur mu öyle şey ya sakın :) Telefondan yazıyorum bir kaç aydır hep o yüzden, daha yavaş yazıyorum anlaşılıyor her yönden dimi hihi :)

      Sil
  11. gece tam onikide gelip sana iyi yolculuklar dilicektim işteee. sabah erkenden gidersiniz diye düşünmüştüüm. ekip tamam mı acabaa. ananen de geliyo de miiii :))) karpuz kabuğusu çok tatlı film yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ya düşencelisin her zaman ki gibi :)
      Yok ki gece çıkacağız yarın akşam yani Salı olur ozaman 12 den sonrası ama ben işte Pazartesi diyorum hala ona sabah uyanınca diğer güne girmiş sayıyorumda ben akılsız :d
      Valla az önce kızdım kaç gündür ikna edeyim diye kaldım filan en sonunda ben buldum pasaportunu anneannemin bulduğum gibi çantama attım gelmeme ihtimali yok yani çok kötü küscem yoksa :)
      Şimdi babama vericem pasaportu banane :)
      Hava durumuna bakıyorum ama biraz dengesiz yarında son defa bakcaz sabah her an fikir değişebilirde yağmurda kalmayayım :/
      Evet filmi birazdan izleyeceğim En iyi teklifede yorumu yazarım ama söyleyeceklerimi bir türlü toplayamadım sonu üzünçtü ya sarsıldım hihi :)

      Sil
    2. olsun tamam işte pazartesi imiş tamam yaa :) hehe gelir artık çaresi yok :) aa burda da hava yağmurlu gibi zaten ama düzelir yaaa yarın filan :) karpuz kabuğu öyle güzel ki. ama diğer "metalci/ metalhead" onu da listeye al ama. o da ilginç ve önemli :) en iyi teklif, sanat ve aşk ile başlıyor ama sonunda ben de şok oldum yaa hiç beklemiyorduk de mi yaaa hepsi oyunmuş ha haaa :) bak bu filmin yönetmeni en sevdiklerimden işteee, cennet sineması adlı filmin yönetmeni yaaaa, o da rüya filmlerden :) geçen tatilde videonuz vardı babanın sesi vardı sonunda hatırlıyoom :) sokakta yürürken :)

      Sil
    3. İnşallah düzelir ya içime dert oldu hava olayı :)
      Metalci evet tamam alayım onuda listeye zaten Karpuz kapuğuyla ikisi arasında kalmıştım bildin valla :))
      En iyi teklifte herkesten şüpheleniyordum birşiy birşiy illada olacak diye ama okadar farklı bir başlangınca sonu hiç sevmedim.Filmi iki kısma ayırdım kızın villanın dışına yağmurda çıkana dek böyle heycan zirvede izledim Melandayla baya fikirde bulunduk ay bak yine toparlayamıyorum ama toparlayıp yazacam fikrimi sade ve derinde :))
      Babam evet hihihi iyi tatiller diliyor insanlara ordaa karşımıza Türkler çıkınca
      Selaniğin içinde aa filan şaşırdık onlarda şaşırmıştı bizi duyunca :))
      Cennet Sineması oda En iyi teklif gibi şaşırtıcı mı ya. :)

      Sil
    4. burası hala yağmurlu ama düzelir yaa :) en iyi teklifin sonu kötü oldu ya evet :) hadi iyi yolculuklar ananen de geliyodur işallah :)

      Sil
    5. Geliyoorr şükürler ola bak olay şuydu ben net bir cevap duymadıkça emin olmam annannem askıntıya alıp yok evladım gelmem diyordu ama bazen susuyordu anladım işte gelmek istiyor ama ev iş kuzenlerim filan hep öyle yok diyordu yani bir de üstüne küçük bir şey olsa tamamen vazgeçer diye korkuyordum.Şuana kadar birşey olmadığına göre demek ki geliyor dünde öyle kırılınca ben hepten yattı gönlü çudutu inat edip hiç evet demesede :)
      Ben her neyse de sevdiğim herkes yanımda ya hava olmayı versin. :)
      Evdekiler yorgun ama okulum yüzünden zaten bir kaç gün gidiyoruz bir de yağmurda kalmalarını istemiyorum rahat etmelerini istiyom ondan çudutu sağlık yüreğimi bozmayayım dimi :)
      Teşekkürler ayrıca güzel kalpli hocam oradayken yani tatilde sanada sülflizim var :)
      Hani tatile gidince dondügünde insanlar hediye alırlar ya ben sana hediye getiremediğime göre sürfriz yapcam hihi :)
      Sağlıcakla kal bak bir de yaz okadar bunaltıcı gelmiyor bu yıl sanki ha bunaltma dedim bu yıl deepi o çok sıcak sevmez nasılda dinliyor beni ya :))

      Sil
    6. oleeeey her şey yolundaaa o zamaaan. sevindim her şeyee :) bak ama foto da istiyom çekcen orda yazılarıma koycaaam instagrama koycaaam bana neee :)))) eee bu gece yola çıkıyonuz o zaman :)

      Sil
    7. Şükür ki yolunda sabır demiştin sende zaten :)) Tabi ya çekirge öğrenciniz emrinizdedir hocam bakalım sevcen mi sende :))) Hıhım bir kaç saat sonra babam yeni döndü işten uyuyup uyanacak o öyle gitcez hihih :)

      Sil
    8. çekirge mi ha haaaaa :)

      Sil
    9. Güldürdüm dimi ama :)))

      Sil
  12. ayyyyy aynı anda yorum yapmışız yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihi fark ettim çudutu hatta aynı şeyi demeye geldim ki yine kontrol paneline girdim zaten deep benden önce davranıp aynı anda yorum yazmışız diye yorum yapmıştır yüsra sen git o yorumu onayla dedim en iyisi hihih kalbin temiz yaa o yüzdeen hep hissediyon :)))

      Sil
  13. bak 23.45 ve 23.46 saat yaniii yorumlarımııız hihihiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh yaa bak benim yorum birinciliğim kesmedi desene baktım valla :)))bak dedim ben sen önce davranmışsındır diye Allahım yarabbim. :))

      Sil
    2. sen her zaman birincisiiiin işteeee :)

      Sil
    3. Hocalar hep birincidir hadi oradan :)

      Sil
  14. uzakdoğu filmlerinde kung fu hocaları öğrencilerinr çekirge diyomuş yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde oraadaan geldii aklımaa zateenn :))

      Sil
  15. diiiiiii çok çok diiiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hep böyle güldürsün :)

      Sil
  16. seni deeee çudutu çekirgesiiiiiii :)

    YanıtlaSil
  17. wristcutters a love story'ı ne zamandır izliycem bir izleyemedim gitti. Birkaç arkadaş daha tavsiye etmişti))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel film,dilerim seversiniz.Kaçırmayın derim.İyi izlemeler :)

      Sil
  18. ayy ne filmler ama di mii. bi ara ilerde yinee, izlediğin filmleri yaz böyleeeee. tamam tamam çok uzun yazmazsın kısa yazarsın yorulmazsııın :) bu seçkideki filmler iyi vallaaaaa :) senin rengin de işteeee güvercin beyazısıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluğa boya benide en tatlıları sonra köprüstü aşıkları sonra tekrar bilek kesenler aman seçemedim hepsi çok güzel :)
      Bir gün kullanmadığım defterlerime bakıyordumda ben pastel boya alayım dedim çocuk olayım sonra ne yapcan sen onları dedim garip misin nesin yani kuzenlerine alacaklarını kendine düşünüyon ne kadar filmden fırlama bencil bir beyaz güvercin hihi :)

      Sil