15 Şubat 2014 Cumartesi

Mutluluk desem



Selamlar ,sevgiler,merhabalar :)
Hayatımızın bize hep mutluluklar getirmesini dileyerekten, sizlere bu başlıkta bir günde küçük veya büyük yaşantımıza ,nasıl birden birkaç mutluluk sığdırabileceğimizi anlatayım :))
Huzur  dilencisiyimdir,dilenci gibi dilerim mutluluğu  ,az ama öz mutluluklar isterim, birikince de teker teker yaşamak isterim bir anda tüketmeyeyim diye.
Tesadüfler laf anlar mı sizce ,peki ya sürprizler ?
Tamam şikayetçi değilim aslında, öyle sevinçlerin bir anda gelip o günü dolu dolu yaşamaktan ,zira o sevinçleri her gün yaşamış gibi olurum.
 Anlatacaklarımda bu mutluluklardan biri:
"Öncelikle sevgili CEREN ablacım sana  sonsuz şükran teşekkürlerimi tekrar tekrar iletirken , sayende kitap hediyesinin bir insan için ne kadar önemli olduğunu anladım,sayende belki hayatımda hiç okuyamayacağım satırlar ,sayfalar ,kitaplarla tanışmış oldum...
Düşünsen ize  ,bir kitap insana türlü türlü duygular uyandırır ,onu okurken belki bir anı gelmiştir aklınıza, o kitaba sonra bakınca tekrar hatırlar olursunuz maziyi ,yada o kitabı ilk elinize aldığınız günü "ah bu kitap nasılda su gibi okunu vermişti "diye düşünürsünüz, öyle insanlar gibi kitaplarında anısı var ve benim raflarımın arasında bir çok rastlayacağım kitapta, hatırlayacağım tek bir insan olacak, oda kitap dostunun seveni CEREN Ablam.
Çekilişler vardır, türlü türlü çekilişler ,hiç katılamadıklarım hiç bilmediklerim ,Türkiye dışı olduğumdan ,biliyor musunuz sosyal paylaşım sitelerinden çekiliş olduğunu ilk buradan gördüm öğrendim  ama ne güzeldir ya bir heyecan yaratır hem yaratana hem katılana.En çokta merak ettiğim birinden mektup gibisinden kargo bunun gibi vs.vs gibisi kendi isminde gelecek olan posta heyecanını düşünür dururdum  .
Ne güzeldir acaba diye.Annem anlatıyordu bir gün eskilerden , okul dergilerinde şiir gönderince nasıl başka şehirlerden beğeni mektupları gelirmiş diğer çocuklardan, çok güzel bir mutluluktu  diyordu her seferinde.Artık mektup  kaldı mı ki ...
Deep sana dönüyorum , Deeptone ya bizim Deep, Sade ve Derinli hayatımızın baş tacı ...geldi teşekkür sırası sana . :)Bu güzel vesileye en çokta sen sebep oldun ve en az benim kadar sevineceğine düşünüyorum :)
Hatırlıyor musun sana şakayla" tamam ben buradan böyle bakayım kitaplara" demiştim,sonrada kitap bulmamın ne kadar zor olduğunu anlattım  şehrimde...İşte bu yorumu mucizeye dönüştüren bu güzel iyi kalpli ablam ,bir çok güzel eserler ile beraber Sade ve Derini de Makedonya ya ulaştırdı,ben o kitap buraya gelir demiştim ama ...
Bu sayede güzel bir hikaye serüveni yaşadık ailecek, yardım sever bu ablam ayrıca hep paylaşmayı seven biri zaten ama bu sefer mutlu edeceği kişiler arasında ne mutlu ki ben ve kardeşlerim olduk, bu anlamda aynı zamanda posta bekleme heyecanını da ilk kez yaşamış oldum.
Birde zamanından çok daha önce yetişen bu güzel armağan ayrıca bir sürpriz oldu.
Ayrı bir tesadüf ise ,sizi bilgilendirdiğim yarışmaya kabul edildiğim telefonuydu ,oda aynı gün yaşanmış şiirim en iyi ilk 10 şiir arasında olmayı başarmış  oldu.
Belki de mutluluğum okunuyordu o gün gözlerimden, fazlada söze gerek yoktu ,sevincimin tek ifadesi mutluluk çığlıklarıydı.
Sorunda bu ya, hala ne diyeceğimi bilmiyorum o gün hakkında ,ben sürpriz yapmıştım aileme bu kabul edilme olayını, ailem ise sürprizin alasını kitaplarla birlikte.Ayrıca doğum günü öncesi aldığım bu güzel  hediye ömrüm boyunca alıp alabileceğim en güzel armağan oldu .Teşekkürler ablam ,teşekkürler Deeptone :)

30 yorum:

  1. Sen böyle olunca bende çok mutlu oldum bak! Mutluluğunu bana da bulaştırdın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sen bana mutluluk bulaştırıyon birtanem :)

      Sil
  2. Musmutlu bi yazı çok şeker :D
    Ben yurt dışında da değilim ama kitap çekilişlerine katılmıyodum şimdi katılasım geldi geçer biraz sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama senin yorumun daha bir şeker :)
      Güzeldir ya kitap çekilişleri mutlulukta bilgide çoğaldıkça güzel ayrı bir heycan :)

      Sil
  3. Jysra ! bak utandım şimdi.
    Bundan böyle zaman zaman sana ve kardeşlerine kitap ulaştırmaya çalışıcam.
    Şiirinin listeye girmesine çok sevindim.kutluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım varlığın sevgin yeter bize :)
      Bizim gibi desteğini ,güzel bir abla tanımayı bekleyen çok güzel insanlar var eminim...
      Aynen çok sevindim listeye girdiğime çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. bu yazını bak kaç gündür kaç defa okudum kiiii. bayıldııım. gelcam yineeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gelecen o zaman yine :)
      Tahminlerim doğru çıktı ne güzel bende mutlu olacağını düşündüm :)

      Sil
  5. İzleyiciler panosu görünmüyor ben de link önereyim dedim alttaki blog arkadaşımız açıklamış bizde ona bakıp düzenledik hiç zor değil sende dene istersen. :)

    http://kavanozdakibeyin.blogspot.com/2014/01/not-izleyiciler-arac.html?showComment=1391878524657#c9168655229430156231

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım düşünüp önerdiğin için teşekkür ederim, gerçi şuan bende gözüküyor İzleyici panosu ama belkide düzelmiştir, bir keresinde daha olmuştu aklımda olur bu not :)

      Sil
  6. bak şimdi burda en sevdiğim şey mesela fotolar ve o kitaplar geldi yazısı. 10 gün 9 gün o yazı. sona bence sen mutlu ve huzurlu bir insansın ayrıca. acaip seviyosun yaşamayı ve insanları. tesadüfler rastlantılar oluşturur zaten hayatımızı.annenin mutluluğu ne hoşmuş ama. evet bak iyi ki o yorumu yapmışsın. kitabı getirttin sahiden de hihi. sevinmez miyim hiç. blog çevresindeki en iyi kalpli içten insanlardansın sen. ailenden belli zaten :) şiirin mükemmel ya, seçilmesi normal. kitaplar, doğum günün, ailen hayat güzel. çok çok mutlu ol hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflar dimi yazmakta aynı şekilde bazı şeyleri unutmayı önlüyor, büyüzden çok seviyorum her ikisini. :)
      Biliyormusun bu yorumda gözlerim yaşardı ya ,yazılarımdan anlıyorsun.tanıdın sen beni ,ailemi çok iyi gözlemliyorsun.Kitap, günlüğümden çok gezdi ,heryerde ayrılmaz bir arkadaş oldu ne zaman olumsuz birşey olsa kitabın herhangi bir sayfasını açıp güzel düşünüyorum ,en çokta güzel görmeyi isteyen güzel görür demişsin ya ,o beynimde hep yankılanıyor.Sade ve Derini okuduğum yanımda taşıma hikayesini anlatmak istiyorum en çokta bugünlerde, iyikide o kitap çıkmış bakış açım değişti sayende :)
      Hayatla tek zorum ayrıntılar, küçüçük şeylerden mutlu olup aynı şekilde mutsuz olabiliyorum ,herşeyi ciddi ciddi düşünmek bir hastalık :D Mutlu ol demiycem çünkü sen mutluluğu bulmuşsun ama hep böyle kalmanı dileyebilirim hep burda kal, hep yaz, kaleminin güçlü bir etkisi var sana ihtiyaç çok buralarda :)

      Sil
    2. benim de gözlerim yaşardı amaaa.
      bi de ama benim de senin gibi insanlara ihtiyacım var ki ona göreee.
      sen de hep burada ol he miii.
      :)

      Sil
    3. İnşallah ben hep burda olacağım elimden geldiğince ,ku kaçıncı sözüm sana acaba ama yerine getirecem :))

      Sil
    4. jysra reçani.

      yani kaybolma yeter ki. sözünü yerine getiriyosun zaten. iyiliğinden sölüyorsun ki böle. sürekli gelmen yazman değil konu, burda olman kaybolmaman önemli işte. ne kadar sık geldiğin değil. bak ayrıca, son yazını da okudum. müthiş yazmışsın. herkes okusun sona yorum yapayım demiştim. bak blogumdaki kitap fotoma link koyuyom ya, şimdi bu yazını koycam, sona ilerde de öbür yazını. amma iyi okumuşsun ama kitabı. ne güzel anlatmışsın. şimdiye dek okuduğum en iyi 2 yazıdan biri. biri sen diğeri de çalıkuşu. zaten ikiniz de birbirinize çok benziyorsunuz. hatta bak onunla da iyi arkadaş olun olur mu noluur. :)

      Sil
    5. Bir çalıkuşunu tanımımamışım demekki onada gidiyorum şimdi hemen :))
      Çok sevindim yazıyı sevmene ya senin bu güzel içten yorumun yeter benim için bak sen böyle duygulu,sevinçli yazmışsın ya benimde kitabı ilk elime aldığımda ki gün sevincim geldi aklıma bütün kitaplarıma sevinç çıklıkları atmıştım demişim ya Sade ve Derin en son çıktı kutudan onda bir sesli arka kapağı okumuştum anında blogtan bilmeme rağmen ,sonra içten içe yaşamıştım mutluluğumu hemen okumaya başlamıştım yine blogtaki gibiydim yazılarındada insanın bir suskun durması gelmiyor içinden yorum yapma fikriyle hemen renkli not kyagıtları gelmişti aklıma okula giderken almıştım tek renklileride filan vardı çeşit çeşit en renklilerinden filan olsun dedim yanımdaki arkadaşımda hıhı kitap gibi renkli olsun demişti.Benimle sevinen çok kişi oldu hani anlatmıştım ya yazılarını dostlarıma oradan biliyorlar. :) Çok çok severek okudum bir okadar yazı olsa okurdum :)

      Sil
    6. unutma ama bak. şiirlerini arnavutça koy olur mu arada görelim amaaa.

      çalıkuşu tam senin gibi. duygulu duyarlı çok kibar çok alçakgönüllü :)

      sevinç renkli kağıtlar dostların.

      seni çok çok iyi anlıyor ve hissediyorum ben. annene söle seni öpsün benim için :)

      Sil
    7. Eminim öyledir tanıdıkça çok daha fazla seveceğim belli şimdiden çalıkuşunu umarım oda sever beni :))
      Herkesi çok iyi anlıyorsun sen çok seviyorsun iyimsersin karakterlerimiz farklı herbirimizin herkesle nasıl anlaşacağını biliyorsun ya da herkese kendini sevdirebilen bir gücün var bilemiycem artık :) Annemde çok çok selam söylüyor oda hayatı çok sevenlerden :)

      Sil
  7. heeey tabiiii kimin annesi oooooo :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve ben beklenen cevabın tam tersini söylüyorum şimdi :D çünkü annemde bana kime çektin der hayatı sevemiyorum ben ya anca korkarım :))

      Sil
  8. ama korkmak başka sevmek başka ki. sen duyarlısın hassassın duygulusun kalbin de çok derin, o nedenle insanlardan ve yaşamdan korkuyor olabilirsin. bu hayatı sevmemek değil ki. bak, yaşamaya bayılıyorum, seviyorum, her sabaj heyecanla uyanıyorum, huzurluyum. ama insanlardan ödüm kopar benim. o nedenle yalnız yaşarım. kaçarım yani. sen ben çalıkuşu benziyoruz birbirimize. ama hayatı ve insanları doğayı sanatı seviyorsun. hem de nasıl. korku anlıyorum. çalıkuşu da insanlardan çok korkuyor. ben de insan görünce yolumu değiştiririm bak. öle işte. korku ve utangaçlık başka şey. hayatı sevmek başka amaaa :))))) kitabı seven şiiri seven hayatı sevmez miii, yalancıııııı kikikirikiiiiii :)))))) şaka yapıyom hee kızma amaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi ciddi ağlıyorum yeminle bana 2 yıl öncesine kendime sorduğum bir sorumun cevabını verdin "sevgi ve korku" ,hayattan korkuyorsun sevmiyorsun hayatı sen demiştim kendime dedemi kaybettiğim o seneden beri doğum günlerimden korkarım çünkü ağlatacak illa bir sebep olur ben birine bir şey anlatmaktan ertesi sabah söylediklerimin alehime kulanılmasından tırsıyorum hani bana gelecek zarardan bana ne ölüm mü var yani ucunda güvenimin sarsılması en büyük korkum kaybetmek hayatın bir parçası olsada hiçbirşeyim olmasın diyorumda kaybetme korkum olmasın kırılma korkusundan çok birini kırma korkusu olmasın 1 yılda olsa bazen kimsem olmasın ailemi çok seviyorum ya en çok onları kırmaktan onlardan kırılmaktan korkarım tanımadığım bir yer olsun kaybediyim orda kendimi işte orda yaşamayı hakediyormuyum anlarım derim.Sana okadar kızdım ki bak kızdığımdan çok teşekkür ediyorum bir gün yine üzülürsem yorumunu şimdi defterime yazıyorum üzülünce açar okurum :) Şiir yazı narindir ya ben çalıkuşu sen gibi :)

      Sil
  9. sen karşıma çıkan en temiz ve iyi kalpli insanlardansın. deden. doğum günleri. aleyhine kullanılması. kırma korkusu. ailen. çok çok iyi anlıyorum sölediklerini. sen aileni kırmazsın. ayrıca aile denen şey raat olmak için ki. kırsan da kırılsan da geçer. aile içinde rahat edersin. öfkelenirsin de naz da yaparsın. kırarsın da kırılırsın da. ama geçer ki. önemli olan iyi niyet ve iyi kalp. o da sende o kadar çok var kii :) tamam. aç oku. laf olsun diyeee moral vermek için sölemiyorum. düşündüğümü sölüyorum. istemediğim bişeyi bana kimse sölettiremez. narinsin tabii ki. bi deee, annene söle bi daa öpsün seni bana ne ama unutma bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bundada hemencecik gülümsedim mutlu olmakda böyle kısacık süreye bağlı bana göre :)
      Aile affedicidir severde bırakmaz hiç dimi elimizi onlar bizim en önemli varlığımız ...
      Zaten moral için yazsan hiç yazmazdın bak ne güzel demişsin hissetiğini düşündüğünü demişsin o yüzden ağlaya okudumya yorumu yazdımda deftere :)) Annem yanımda ya bende önce okuyor söylediklerini benden içimden geldiği için sana hep iyiki varsın diyorum hep :)

      Sil
    2. iyi zaten benim de burnum sızladı gözüme damla geldi. yahu ama sen de iyi ki varsın diyorum ben de. ayrıca, herkese karşı olumluyum elbette, iyimser bi insanım çünkü, ama herkese aynı şekilde değilim. hissederim insanları ki, algılarım temiz çünkü, ve iyi insanı hissedebiliyorum ve tabii ki o bikaç kişinin yeri ayrı işte. sende sanırım ailenle yakın ilişkinden, büyükannenden de dolayı değişik bir derinlik var, duyguların çok fazla gelişmiş, diyorum ya sende üçüncü göz var ve bunu şimdi,ye dek hiçbir blogçuya sölemedim. bak bir de simgee adlı arkadaşımız var ya, senden benden bizden, o da bak fazla duygulu vb işte :) mesela onun için özel yetenek diyorum ben, senin için de 3. gözü var, çalıkuşu da kuş işte, ürkek kuş. filan işte. mesela, üçünüzü de ruhuma, karakterime çok ama çok benzetiyorum :)

      Sil
    3. Bende ağlamıyorum ama artık bak yoksa senide ağlattığım için kötü insan olup çıkacağım sonunda :))
      Evet birkez daha söylemiştin bunu herkeze karşı insan aynı olamaz ya saygı başka anlamak başka herkezi anlayamayız, çalıkuşuda simgede iyi varlar o zaman onlarda hep olsunlar sevsinler :) E bizim isimlerimiz seçilmiş bile ya başka isimlerede gerek yok ,ürkek kuş ,özel yetenek, 3.göz sevdim hepimizin ismini deeptone farkı :)

      Sil
  10. gülerken ağlamak iyidiiiir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet hem de çok yaşayınca anladım sayenizde :)))

      Sil